Am alergat pe lângă tramvaiul 14. De fapt după el, pentru că l-am prins pe final. Regulile au fost simple.

El, tramvaiul 14, dopatul din fier care face transfuzii direct de la linia de înaltă tensiune, trebuia să-și calculeze timpul simplu: de la plecare, după ce a închis ușile, până la sosire, după ce a închis ușile. Eu trebuia să respect regulile de circulație. Văd roșu, stau! Văd verde, calc zebra! Deci, plecare de undeva de pe bulevardul 1 Decembrie (Faur Poarta 4), punct de start schimbat din cauza unor lucrări pe Pantelimon, și sosire în spate la Unirii. Aproximativ 8,5 km.

tramvai

Pe bulevardele 1 Decembrie, Basarabiei și Chișinău totul a mers conform planului (aprox. 3km). Eu încercând să prind tramvaiul, fără să-l pierd din vizor. Cum a intrat pe Pantelimon s-a ales praful de plan meu. A dispărut. Fugi, tată! L-am mai prins după încă alți 3 km, la intersecția dintre străzile Mihai Bravu și Ferdinand I. N-am rezistat mult în față. Puțin a lipsit să-l prind iar la Hala Traian. M-a reținut un prieten cu patru picioare! Și cu colți! Am scăpat și am plecat în urmărire din nou! Am început să văd tramvaiul când mai avea 500 m până la final. L-am prins la ultimul stop pe care îl avea înainte de ultima stație. Acolo unde face stânga de pe bulevardul Corneliu Coposu, să intre în piața Sf. Vineri. Am trecut strada și am așteptat să se golească și să închidă ușile. 45 de minute!!! Cum pe tramvai stă scris mare numarul lui de înmatriculare la RATB, adică 69, urmatoarea fugă va fi după troleul 69. O adevarată placere! 🙂

plecare_tramvai14