In septembrie, Bucurestiul devine capitala est-europeana a business-ului sportiv, gazduind peste 35 de lideri globali ai industriei!

Sport Business Chain organizeaza conferinta internationala de business sportiv si networking la Domeniul Stirbey (Sala Regina Maria) pe 28-30 septembrie, a carei tema este ‘Monetizarea Sustenabila a Organizatiilor Sportive’, anunță organizatorii. Participantii vor avea parte de 3 zile pline de know-how venit din partea a peste 35 de lideri si antreprenori ai industriei sportive globale si se vor bucura de un networking de prima clasa, alaturi de unii dintre cei mai importanti actori ai sectorului sportiv est-european.

Tema evenimentului are scopul de a oferi contextul prin care stakeholderii organizatiilor sportive – cluburi, ligi, federatii si business-uri implicate in sport – sa invete cum pot monetiza sustenabil variabile precum: social media, digital marketing, ecommerce, activari de sponsorizari, fan engagement, implicarea comunitatii sau crearea de parteneriate strategice. Subiectele abordate de speakeri urmaresc sa prezinte ultimele trenduri din industrie, studii de caz, exemple practice si planuri de actiune, astfel incat participarea la conferinta Sport Business Chain sa aduca acel plus de valoare atat pentru dezvoltarea personala, cat si profesionala a audientei si a organizatiilor pe care aceasta le reprezinta.

La conferinta si-au anuntat prezenta, printre altii, si urmatorii:

Alex Trickett, Global Head of Sport la Twitter intre 2015 si 2017. Acesta este consultant in materie de digital marketing in industria sportului, avand experienta in pozitii de conducere la Twitter si BBC Sport, lucrand, de-a lungul timpului si cu branduri precum: FIFA, UEFA, IOC, Premier League, Manchester United, Manchester City, Liverpool, F1 sau Wimbledon.

Maik Matischak, Vice-Presedinte pe Comunicare la NBA EMEA. Acesta gestioneaza strategia de comunicare si conduce executia activitatilor de PR pentru NBA in regiunea EMEA. Experienta sa include pozitii precum Director de Comunicare al NFL Europa sau Manager International de PR al EA Sports.

Simon Chadwick, profesor de Sport Enterprise si Co-Director al Centrului de Business Sportiv al Universitatii Salford din Marea Britanie. Expertiza sa in marketing, strategii comerciale, geopolitica si sportul de elita a fost conturata ca profesor, cercetator, autor, consultant si speaker cu peste 20 de ani experienta in sportul international. Este membru fondator al China Soccer Observatory, iar de-a lungul anilor, a lucrat cu cateva dintre organizatiile sportive de renume, precum FC Barcelona, Ping, ATP, Nielsen, the European Clubs Association sau Adidas.

Mike Farnan a fost Directorul General al clubului Manchester United, responsabil pentru expansiunea brandului in Asia in cea mai de succes perioada a clubului. Acesta este CEO al Redstrike, o agentie international de marketing sportiv, al carei director este Ryan Giggs. Mike a detinut pozitii de conducere in cadrul unor branduri de renume precum Atletico Madrid, Sunderland AFC, Formula1 Iordania sau Sheffield United FC.

Nick Speakman, fondatorul SPORF, unul dintre cele mai urmarite branduri din Marea Britanie de catre ‘Fanul Millennial’, cu peste 15 milioane de fani in intreaga lume. Printre clientii acestora se numara Bundesliga, LG, SkyBet sau Echipa Olimpica a Marii Britanii. Totodata, Nick este membru fondator al Social Chain, una dintre cele mai influente agentii digitale din lume, cu clienti precum: Universal, Thomas Cook, Apple Music, FIFA sau BBC.

Agenda Evenimentului, alaturi de subiectele abordate de fiecare speaker pot fi regasite aici: https://bit.ly/2MxSfT6

Sport Business Chain a luat nastere la inceputul anului 2018, din dorinta unor tineri, Teodora Busurca si Cosmin Albu, de a contribui la dezvoltarea ariei de business sportiv in Europa de Est. Cei doi sunt absolventi ai unei facultati de ‘Management si Marketing Sportiv’, iar dupa ce au petrecut 5 ani in Anglia, au luat hotararea de a reveni in Romania pentru a ajuta la dezvoltarea industriei sportive autohtone.