Ce iese din simbioza dintre Riccardo Tisci, de la Givenchy, și Nike? Un echipament de alergare pe care foarte curând s-ar putea să-l îmbrăcați la antrenamente! L-ați purta pe stradă?

Givenchy este o marcă franceză de lux ,de îmbrăcăminte, accesorii, parfumuri și cosmetice, fiind a doua mare divizie de lux în ce privește vânzările de îmbrăcăminte, după Dior. Directorul de creație este designerul italian Riccardo Tisci, cunoscut și ca cel care a ”desenat” costumele pentru Madona în turneul artistei din 2008. Tisci a început colaborarea cu Nike din 2014, când a creat o serie a încălțămintei Air Force 1. Acum, compania americană va scoate la iveală noile costume de atletism și de alergat, marca Tisci. ”Este multă senzualitate în acest echipament”, a spus italianul pentru revista Vogue (vogue.com), care a încercat să îmbine culori și motive din Portland, cartierul general Nike, și Rio de Janeiro, locul unde vor fi Jocurile Olimpice din acest an. (foto: nike.com, modele: Sanya Richards-Ross și Ashton Eaton)

alison-felix-fata

În același timp, Nike a arătat lumii și colecția specială pentru Jocurile Olimpice de la Rio, echipamente pe care le vor purta atleții din SUA, Kenya sau Brazilia. Producătorii americani s-au focusat, spun chiar ei, pe aerodinamică, petrecând sute de ore în tunel de vânt pentru a ajunge la ce cred ei că va ajuta sportivii să alerge mai repede. ”Dacă vă uitați la o minge de golf are textură, nu e netedă. Am încercat să facem același lucru, textură care să creeze mini-turbulențe pentru a împinge atletul înainte. La cele mai rapide părți din corp, picioarele și brațele, veți vedea cele mai mari concentrații de lamele de vânt, mici ridicături care să producă acele turbulențe”, au declarat producătorii pentru si.com.

alison-felix

Acum câteva săptămâni NiKe a lansat și un nou model de încălțăminte de alergare LunarEpic Flyknit, concepția lor pornind de la gheata de fotbal Magista, care permitea piciorului să funcționeze ca un tot unitar împreună cu glezna.

LunarEpic-Flyknit