Competiția Carpathian Adventure este menită să pună la încercare capacitățile fizice, mentale, emoționale și psihice, precum și abilitățile de a lucra în echipă (flexibilitate, comunicare, leadership) a participanților, prin depășirea provocărilor si folosirea eficienta a resurselor mai sus menționate.

  • Perioada: 09-11 august 2019
  • Data limită de înscriere: 01 iulie 2019
  • Locația: Munții Gurghiului și împrejurimile localității Sovata
  • Tabăra de bază: Centrul de Tineret Internațional Outward Bound Romania
  • Durata competiției: 30 de ore
  • Distanța de parcurs: 90 km

Descriere: Carpathian Adventure este o competiție caritabilă care se realizează în echipe de 4 persoane. Pentru a ajunge la linia de sosire, echipele vor trebui să depășească numeroase probe outdoor, cum ar fi: tura montană, rapel, orientare, tură cu bicicleta, probe pe apă și diverse probe de echipă.

Grup țintă: competiția se adresează oamenilor entuziaști și perseverenți care, formând echipe de câte 4 persoane, doresc să se întreacă într-o aventură puternică și provocatoare în mijlocul naturii. La acest eveniment Outward Bound Romania își dorește participarea partenerilor săi tradiționali (firme, organizații, școli).

Natura activității: Carpathian Adventure este un eveniment caritabil de fundraising prin care se dorește obținerea unui sprijin financiar pentru programele de tineret ale Societății pentru Tineret Outward Bound. Astfel, toți cei care se înscriu în această competiție au posibilitatea nu numai să participe la un eveniment sportiv cu beneficii pentru sănătate în care își testează capacitățile proprii, dar și să sprijine participarea a mai mult de o mie de tineri la programe educative și de dezvoltare a personalității organizate de Outward Bound în condiții optime și de calitate superioară. Cu sprijinul primit organizația va crea și va echipa spații noi destinate programelor pentru copii.

Taxă de înscriere: 280 euro/ echipă / Suma minimă de fundraising pentru firme 1000 euro/echipă

Înscrieri: goo.gl/forms/eWTlCHnxCXch7Tbs2

Comunicat de Presă