Ediția cu numărul unu a SportGuru Timisoara 21k, 700 de participanți din 7 țări, 5 probe – semimaraton, ștafetă, cros, cros popular, cursa copiilor. Acestea au fost cele mai importante cifre ale competiției disputate în orașul de pe Bega, eveniment la care au luat parte sportivi de toate nivelurile de performanță, de toate vârstele, de la bunici până la copii. Au fost două probe competitive, Ancuța Bobocel fiind singurul atlet român care a terminat pe primul loc.

Pe 26 martie, în Piața Unirii, s-au aliniat la startul primei ediții SportGuru Timisoara 21k, eveniment organizat de Asociația Sport Guru în parteneriat cu Primăria Timișoara, aproximativ 700 de alergători, mulți din ei veniți de peste hotare, șapte fiind numărul țărilor de proveniență al participanților. La proba de semimaraton s-a impus kenyanul Henry Kemboi cu un timp de 64.27, urmat îndeaproape de sportivii SportGuru – BCR Racing Team, Alexandru Corneschi, pe locul doi (64.56), și Marius Ionescu, pe poziția a treia (65.30).  La feminin, a câștigat Ancuța Bobocel (73.19), urmată de Liliana Dragomir (Danci), în 74.43, și de Adela Bălțoi, în 74.58. De altfel, Ancuța Bobocel a fost singurul reprezentant ”tricolor” care a câștigat una din cele două probe competitive, la crosul de 10 kilometri, podiumul, la fete, a fost alcătuit din kenyanca Stellah Barsosio – 34.54 (Kenya), Mădălina Florea, 38.18, și Natasa Culafiuc – 39.43 (Serbia), iar la băieți, din Laszlo Gregor – 31.37 (Ungaria), Andrei Ștefana, 32.52, și Ionuț Betej, 33.24.

Printre invitații organizatorilor au fost și foști campioni mondiali de box. Dacă Mihai Leu (campion la profesioniști, WBO) a fost una din personalitățile care a premiat sportivii care au urcat pe podium, maghiarul Istvan Kovacs, fost campion olimpic și dublu-campion mondial – la amatori, a și alergat. Ca și în ring, prietenul lui Leu nu a venit doar să facă figurație! La 45 de ani, a terminat crosul de 10 km în 43.53, locul 11 la categorie, 24 la general.

Fondul de premiere a fost în valoare de peste 7.000 de euro, în bani și produse, toți participanții beneficiind de un ”kit de participare” format din număr de concurs, ”chip” pentru cronometrare electronică, un tricou de alergare oferit de către partenerul tehnic al evenimentului Mizuno (la cursele de semimaraton și 10km), un Roll-On Deo de la Rexona, gel de duș de la DM, un gel și un baton de la High5 și, de la GNC, suplimente Performix și un baton Lean Bar.

Evenimentul a necesitat munca a peste 200 de persoane care au lucrat la Sport Expo, pe traseul curselor, dar și în perioada premergătoare competiției. Majoritatea lor au fost voluntari, în primul rând din Timișoara, dar și de la C.A.V.J, Motru Runners și CPNT. Organizațiile care au susținut prima ediție a SportGuru Timisoara 21K sunt SportGuru – partenerul oficial care dă și numele evenimentului, BCR – sponsor gold, Orange – sponsor silver, KFC – sponsor bronze, Mizuno – partener tehnic, High5, GNC, Auchan, Pizza Ricci – parteneri de nutriție, și partenerii Iulius Mall, Ciuc, United Business Center, Timotion, DM, After Race Games, World Class, Rexona. Partenerii instituţionali au fost Primăria Timișoara și Direcția Județeană de Sport și Tineret Timiș. Evenimentul a beneficiat de promovare cu sprijinul Radio ZU, Euromedia, United Media, Getica OOH.